zondag 7 april 2013

Garden Angel Tilda op hout

Het is een idee van mijn moeder en ik heb er even over gedaan, maar eindelijk hij is af. (nu mijn tuin nog) Deze Garden Angel van Tilda op een houten paneel. Het is de bedoeling dat hij in de tuin komt te hangen, maar eerst moet ons huis straks geschilderd worden. 




Eerst hebben we een afbeelding gekozen en die uitvergroot. Mijn moeder had nog een mooie plank liggen die haar vriend mooi heeft afgeschuurd. Daarna hebben we de pop overgetrokken met overtrekpapier. Dit hebben we ingevuld met gesso, zodat de verf goed hecht op het hout. Daarna ik de vlakken ingekleurd met een effen kleur per vak. Toen dit goed gedekt was ben ik begonnen met dipte aanbrengen. 
Nu moet hij nog afgelakt worden zodat hij buiten kan hangen. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten