zondag 23 juni 2013

Telefoonhoesje Tilda stof

Ik had een vrij standaard hoesje voor mijn telefoon. Erg prettig , mijn telefoon blijft er goed inzitten, maar veel mensen hebben zo'n hoesje en dan raken mobieltjes nog wel eens door elkaar.
Dus heb ik zelf een hoesje gemaakt die bij mij past.






Mijn oude telefoon hoesje. Erg strak en standaard. 


Mijn nieuwe hoesje. Lieflijk en echt Anika.


De buitenkant is van Tilda stof en met een tilde lint erin genaaid. Aan de binnenkant zit roze vilt. Dit heb ik aan elkaar gestreken met plak vliseline. Ik heb het mobieltje omgetrokken en een ruime rand erom gelaten. Daar heb ik over genaaid. Het mobieltje zit er precies goed in. Het is even een gok met de maat, maar het heeft goed uitgepakt. Mijn mobiel zit er mooi strak in. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten