donderdag 9 februari 2012

Krans met blauwe druifjes

Ik hou van bloemen en planten en mag graag iets leuks op tafel hebben staan. Ik liep door de bloemenzaak om te kijken of ik leuke plantjes kon vinden. En wat zag ik daar..... een krans met draadmos en bloembolletjes. Het leek ontzettend leuk, maar het was 30 euro. Beetje duur. Ik heb het voor 3 euro gemaakt, want op de blauwe druifjes na, had ik alles in huis. De krans is een oude krans van de action die ik aan de deur heb gehad. Er zaten kleine hartjes aan. Het mos had ik ook nog en oase ook. 


 Ik heb de krans op een bord gezet. Er vervolgens ronde oase ingedaan, natuurlijk eerst in het water gezet om het water erin te laten trekken. Daarop heb ik 3 potjes blauwe druifjes gezet, waarvan ik eerst het potje heb verwijderd en toen het losse aarde. Het mos heb ik er vervolgens omheen gedaan en klaar..... heel simpel, toch leuk effect.



1 opmerking:

  1. Lief en een stuk goedkoper ook...voordeel van een crea bea zijn ♥

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen