vrijdag 16 november 2012

Eline's huis agenda 2013

Ik heb een nieuwe agenda gekocht. Maar ik heb hem eigenlijk helemaal niet nodig. Haha. Ik werk namelijk op een school en dan is het veel handiger om een schoolagenda te hebben die van vakantie tot vakantie loopt. Maar ik werd echt helemaal verliefd op deze prachtige agenda. Het is net of iemand in mijn hoofd heeft gekeken en deze agenda heeft gemaakt. Hij is zo leuk.



Ik vond bij Eline op haar blog een leuk filmpje waarin de agenda helemaal wordt getoond. Dus pagina voor pagina. Echt een aanrader deze agenda. Je komt ze op verschillende plaatsen tegen, dus de kans is groot dat je hem wel ergens kunt kopen.

Het filmpje van de agenda. 
Hieronder nog wat sfeerfoto's voor als je geen tijd hebt om het filmpje te bekijken. 





Dit soort dingen vind ik zo leuk. Een deurhanger met de tekst: NIET STOREN, Ik ben aan het Creëren. 
En een zakje om leuke frutsel spulletjes in te bewaren. Geniaal!



Achterin staan duidelijke beschrijvingen van de plaatjes in de agenda. Dus je kunt alle dingen ook zelf namaken. Het is goed omschreven en ze verteld ook altijd goed waar je alles kunt kopen. 
En ook een leuk vel vol leuke stickertjes. 



2 opmerkingen:

  1. Nou wat een mooie recensie over de agenda! Dank je wel. X Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hebt gereageerd. Je hebt een hele mooie smaak en je blog is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen