donderdag 8 december 2011

Nieuwe hangers voor kerst

 Ik heb nieuwe hangers gekocht voor in mijn kerstboom. Ik heb ze op 2 verschillende plekken gekocht.


Deze sleetjes en hartjes heb ik in een winkeltje in gieten gekocht. Het is echt zo'n winkeltje die volhangt met dit spul. Ik vind vooral de sleetjes erg schattig. Ik kan de boom bijna opzetten, dus ben benieuwd of het leuk staat.



Deze sneeuwsterren en vaasjes heb ik gekocht hier in het centrum van Veendam. Het is echt een vreselijke winkel. Vol met opgekochte dingen. Maar zeer leuk om eens tussen te snuffelen, er liggen een hoop dingen waarvan ik niet zou weten wat je er mee moet, maar af en toe ligt er wel iets leuks tussen.
De sneeuwsterren had ik al eens ergens anders gezien, bij de Entree in de Punt. Daar waren ze 1,50 per stuk. Ik heb ze maar laten liggen, maar vond ze al wel leuk. Nu kwam ik bij deze winkel ze weer tegen, voor 39 cent per stuk. Ja, dan moet ik ze wel meenemen.
Ook de vaasjes hieronder vind ik leuk. Ik wil ze eerst aan een tak hangen en eens kijken wat ik erin doe. In het voorjaar een blauw druifje of een tulpje. Lijkt me zeer geschikt.
Ik hoop vrijdag een kerstboom te kopen op de kerstmarkt. Dan heb ik zaterdag alle tijd om mijn huis Kerst klaar te maken. Heerlijk. Jammer dat het maar zo kort duurt.

1 opmerking:

  1. HA ja die *vreselijke* winkel ken ik ;) Idd, je moet heel goed zoeken maar soms.... De vaasjes vind ik ook schattig en die harten ook ♥
    Heb gisteren de boom gezet, best weer gezellig...

    Tot morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen