dinsdag 6 december 2011

Vogelcupcakes voor kerstmarkt + How To Filmpje

Ik ben vandaag bezig geweest met de vogelcupcakes. Heb er een aantal klaar. In een filmpje leg ik even uit hoe ik het heb gedaan. Das makkelijker. Ook zijn er een aantal dingen anders dan bij de gewone vetbollen.

Het vet dat ik gebruik in het filmpje zijn vaste blokken frituurvet die ik in een pannetje heb laten smelten. Ook kun je er natuurlijk voor kiezen om niks op de cupcake te doen of het papier er om weg te halen. Veel plezier! Voor meer beelden kijk mijn oude blog over de vogelcupcakes. 

1 opmerking:

  1. Ja hoor, duidelijk :) Ik heb ze ook gemaakt maar dan idd het vet al BIJ het zaad gedaan. Is wel goed geworden maar als ik het NOG eens doe, doe ik het nu net als jij. Gewoon later het vet toevoegen. Zie ze wel op de Kerstmarkt :)

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen