zaterdag 7 januari 2012

Leuke boeken geleend bij de bieb

Ik haal regelmatig boeken of dvd's van de bibliotheek. Echt super handig. Zo kun je nog eens iets uitproberen. 
Je hebt boeken over vele hobby's en aangezien ik nog een beetje een beginner ben op de naaimachine, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om wat boeken hierover te lenen. Hieronder een stukje over welke boeken ik heb geleend en welke leuke dingen erin staan. 

 Dit boek had mijn lieve man voor me meegenomen. Een heel handig boek met zeer veel leuke en praktische tips.




 Kind aan huis zag ik liggen en ik was meteen verkocht. Ik ben begonnen met naaien omdat ik een idee kreeg voor een speeltent voor kinderen in patchwork stijl. Ik moet dat natuurlijk nog maken. Ik ben nog niet de juiste stof tegen gekomen. In dit boek staan ontzettend veel leuke ideeen om je kinderen te vermaken. Net dat beetje extra. Het gaat niet alleen over naaien, maar ook meubeltjes opknappen of een mooie muurschildering.
Mijn moeder maakte vroeger ook van alles voor ons, we hadden zelfs een eigen wigwam. Daar doet me dit heel erg aan denken. Echt een aanrader!






 Het is natuurlijk erg leuk om je eigen tas te maken. Dit boek zag ik een keer bij een kennis liggen en heb het zelf nu dus ook even bekeken. Erg leuke ideeen. Het leuke is, je kan er helemaal je eigen draai aangeven en dan heb je echt een unieke tas.




 Dit boek is ook prachtig! Als je van mooie stofjes houdt, dan is dit echt iets voor jouw. Er staan veel leuke en simpele ideeën in. Mooie tafelkleden, plaids, maar ook eierdopjes en spulletjes voor je naaimand.


1 opmerking: