dinsdag 17 januari 2012

Nieuwe Boeken

Ik heb de afgelopen tijd 2 nieuwe boeken gekocht op het gebied van creatief bezig zijn. Een boek over taartdecoratie en een boek over naaien.

Ik zal ze allebei even kort beschrijven.


Dit boek, Taart & cake decoraties, heb ik in Groningen in een boekenwinkel gekocht. Ik wilde al een tijdje een goed boek, met een duidelijke omschrijving over dit onderwerp kopen. Ik ken iemand die ze ook maakt en die maakt werkelijk de meest geweldige taarten. Dat wil ik natuurlijk ook kunnen. Binnenkort ga ik eens iets uitproberen. Ik moet zeggen dat ik het boek zeer overzichtelijk vindt. In het begin staan alle hulpmiddelen en materialen beschreven en daarna alle recepten voor de taarten. 
Dan staan er ook een aantal voorbeeld taarten met precieze opbouw uitleg. Ideaal. 













 ---------------------------------------------------------------------------------------

 Dit boek, Naailes voor beginners, heb ik via internet besteld. Er zit een pakketje bij, zodat je de tas die op de voorkant staat zelf kunt maken.
Al moet ik zeggen dat ik de omschrijving niet ideaal vind, vind ik het wel een leuk boek, met leuke voorbeelden. Er staan enorm veel ideeën in en ook goede foto's.




2 opmerkingen:

  1. HIHI dat taartje met PRINCESS erop...speciaal voor mij opengedaan natuurlijk ♥ Heerlijk dat soort boeken....heel misschien heb ik nog wat voor je.....maar dat hoor je nog wel.

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai die anika even een tip bij xenos kun je heel wat halen voor cup cakes en de versiering ervan. ook fondant en boekjes erover

    anja

    BeantwoordenVerwijderen