dinsdag 31 januari 2012

Tilda boeken gekregen

Vorige week ging ik bij een vriendin van de kerk langs. Ik ging haar Tilda boek even terug brengen die ik van haar had geleend. Kom ik binnen, mag ik hem houden, dat niet alleen, al haar Tilda boeken. Het zit namelijk zo, ze gaat naar Thailand verhuizen en kan niet zoveel meenemen. En aangezien wij dezelfde hobby en passie hebben, mocht ik ze hebben. Echt geweldig.
Ik loop echt op wolken. Ik wil je deze prachtige boeken even laten zien.



Een mooi boek, met als hoofdkleur roze. Erg zomers en erg vrolijk. In dit leuke boek staan ook een boel diertjes die ik wil maken en een vogelverschrikker. De omschrijving is erg duidelijk.


 Dit boek vind ik zelf prachtig. Helemaal mijn kleuren voor de kerst. Er staat ook een prachtig wandkleed in die ik graag wil maken voor kerst. Heel veel rood en wit. 


Weer een fantastisch boek, in het engels, maar goed te volgen. Uit dit boek kom ook mijn beertje. Ook staan er gewoon leuke decoraties in voor in huis. Roosjes, tassen, en andere leuke beestjes. 


Dit is mijn favoriet. Ik vind de paashaasjes geweldig. Ze hebben prachtige oren en de stoffen die ze gebruikt heeft zijn geweldig. Mijn eerst volgende project wordt zo'n haasje. 


Kerst met Tilda. Leuke schaatsende kerstmannen, mooie spulletjes. 


En dit boek heb ik zelf gekocht. Er staan vooral dieren in en dat vind ik erg leuk. Kikkers, bijen, katten, konijnen en libelle's. Ik krijg er een erg zomers gevoel bij. Ik ben nu begonnen met een kikker van stof die ik nog had liggen. Het valt best tegen om zo precies te naaien, maar ik zal niet zomaar opgeven. 





2 opmerkingen:

  1. Hoi Anika,

    Leuk om te zien dat jij "dinnetje A." van Marian (Pink Princess) bent ;-)
    Wat lief van haar dat ze jou die mooie boeken gegeven heeft. Ik heb zelf ook een aantal boeken van Tilda en het is geweldig om daar alleen al in te kijken ! Veel plezier !!

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat lief van *haar* hihi om ZOMAAR haar lievelingsboeken te geven;) Ben blij dat JIJ er blij mee bent meissie. Geniet ervan, maak er maar veel mooie dingen uit en laat ze zien op je blog. Kan IK ze vanuit het verre Thailand ook nog eens terug vinden.

    @Angelique, Anika is één dinnetje A waar ik het idd wel eens vaker over heb op mijn blog. Maar niet HET dinnetje A waar ik het heel vaak over heb hihi....verwarrend dat allebei de namen idd met een A beginnen.......Moet maar iets anders verzinnen, dat Anika dinnetje W. wordt ofzo hahaha

    BeantwoordenVerwijderen