donderdag 24 november 2011

Borduurgaren ordenen

Toen ik een tijdje geleden borduurgaren kocht, heb ik meteen maar gevraagd hoe ik ze het beste kan opbergen. Als je het garen gaat gebruiken ben je namelijk het nummer kwijt. De vrouw van de winkel liet me het volgende systeem zien.


Elke kleur heeft zijn eigen nummer. In deze doos zitten kaartjes waar je het nummer op kunt schrijven. Je draait het draad er daarna omheen en sorteert het op nummer in je doos. 
Zo heb je een mooi overzicht en kun je kleuren makkelijk weer vinden. 





2 opmerkingen:

  1. he anika die doosjes gebruik ik al jaren mooi alles bij elkaar en geen gezoek meer van kleur en nummer. het laaste wat ik klaar heb is de aap noot mies plank

    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Wat een lekker ontspannen bezigheid. Een aap noot mies plank is wel erg leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen